למלא את הלב

למלא את הלב: התגברות על קשיי זוגיות, בדידות ופרידה

יש תקופות בחיים בהם הריקנות מופיעה, זה יכול להגיע בכל מצב ובכל צורה- בין אם נמצאים בזוגיות ובין אם לא. ריקנות ובדידות קשורות לחוויה שלך בתוך עצמך ולא משנה כמה אנשים יהיו סביבך.

התחושה הזו שפתאום תופסת אותך, ללא הכנה וללא הבנה מאיפה זה הגיע, היא תחושה קשה מאוד שמשפיעה על מצב הרוח, ההתנהלות, התנהגות ועל הבריאות שלך.

זו יכולה להיות מועקה פתאומית, הרגשה של משקולת כבדה, אולי של כיווץ או צביטה בגוף. לפעמים זה מלווה במצב רוח של דכדוך, מחשבות חוזרות ומטרידות. בהתחלה נראה לך שזה זמני וזה יעבור, יש נטייה אוטומטית לדחוק את זה הצידה, להתעלם, לא לראות או להקשיב לקול הזה שזועק מבפנים. אולי זה מצליח לזמן מה  אבל כשזה חוזר זה מתקיף חזק יותר.

בדידות

נראה לך שהבדידות מקיפה אותך, אולי יש לך תחושה של ריק בלב ורצון או תשוקה לאהוב ולהיות נאהב? משפטים שמתחילים במילים כמו "חסר לי…" "ריק לי …" בודד לי" עולות וחוזרות במחשבתך. יש לך פחד מלהיות לבד, אולי נמאס לך מהלבד ויש לך רצון עז לראות את עצמך בזוגיות טובה?

לא משנה מה הסיבה שהובילה אותך למקום הזה, הרצון הוא למלא את החלל הריק הזה בלב באהבה ותשוקה, להרגיש מלאות ושמחת חיים, כשהרצון הזה לא מקבל התייחסות החלל הולך וגדל.

ריקנות ובדידות בתוך זוגיות

יש לך זוגיות, לכאורה הכל בסדר.

אבל עדיין, יש לך תמונה שעולה בעיני רוחך של איך היית רוצה שהזוגיות תהיה ואז תחושת בדידות עולה, משהו חסר ויש לך צורך עז למלא אותו.

אולי אתם רבים כל הזמן והמחשבות שחוזרות הן של "אין מוצא" ושל "לא מבינים אותי". אולי יש המון כעס ותסכול מכך. יכול להיות שמתעורר בך הפחד שהזוגיות שלך היא קליפה ריקה, שאין כבר כלום בפנים, שמשהו כבה, אולי נשבר, שהזמן שעובר מגדיל את הפער והחלל הריק ביניכם.

זה גורם לך לראות ולהבין פתאום שכך לא ניתן להמשיך יותר כי זה יוצר חלל גדל והולך בלב שמאוד מכאיב ומעיק.  מגיעים אלי לא מעט אנשים שחשים את הריק הזה הולך וגדל בתוכם.

התחושה הזו יכולה לנבוע  בשל משבר בזוגיות, אך ישנם מקרים לא מעטים בהם יום אחד קמים ופתאום מבינים שמשהו חסר, ריק, בודד. לא תמיד זה קשור לזוגיות, לפעמים זה משהו שקשור אליך ובתוכך ויש צורך לתת לכך מענה, כשזה המצב עבודה אישית עשויה לפעמים לפתור במקביל את הקושי בזוגיות.

פרידה

נפרדת/ התגרשת ותחושת החור בלב קשה מאוד.

גם אם זו יוזמה שלך, יש תחושת אובדן, עצב, אולי קושי להמשיך הלאה.

אולי יש לך מחשבות ותחושות אמביוולנטיות לגבי האקס, יש לך תמונה בראש כאילו חלק מגופך נקרע בעקבות הפרידה, עולות בך שאלות כמו – "מה עכשיו?" "מה עושים ואיך?" "אולי טעינו?" "איך אמלא את החלל שנפער?"  שאלות קיומיות לגבי החיים, יש לך ערבוב של רגשות כמו – כעס, עצב, אבל, אכזבה, אשמה ועוד, אולי מחשבות חוזרות שלא נותנות מנוח.

מאוד קשה לך לראות את עצמך לבד, נותרת עם תחושת בלבול גדולה, אובדן כאילו משהו מת, אולי עולים בך פחדים לגבי ההמשך.

בתהליך הפרידה יש קושי גדול תמיד, במיוחד אם מדובר בזוגיות ארוכת שנים. תחושת החלל הריק בלב יוצרת כאב גדול וצורך עז למלא אותו.

איך אני יכולה לעזור?

בתהליך של מפגשים אישיים נבדוק ביחד מה זה בדיוק החלל הריק הזה בלב, איך הוא פוגע בך ומה רצונך להשיג במקום זה. בהמשך נגלה את הגורמים החוסמים או המכשילים אותך, הגורמים לך לקושי להמשיך הלאה. לדוגמא – אמונות מגבילות, דפוסי התנהגות הפוגעים בך, החלטות מפתח שגויות שהתקבלו בגיל צעיר ועוד.

נעבור יחד דרך בה יתאפשר לך לשחרר את כל מה שלא נכון עבורך יותר וניצור אמונות והתנהגויות מדוייקות לך ולמטרותיך.

בתהליך המרתק הזה נעבוד על חלקים מודעים ולא מודעים לסירוגין. בחלק מהמפגשים אהיה המגדלור שמאיר חלקים חשוכים ומסמן את חוף המבטחים ובחלק מהם אהיה שותפה למסע, בהתאמה למה שיעלה בכל פגישה.

מה יקרה בפגישות?

כל מפגש יתבסס על שיחות בשילוב טכניקות או כלים מתחומים שונים.

נשלב תהליכים מתחום הפסיכותרפיה האינטגרטיבית,   טכניקות מבוססות NLP ודמיון מודרך. נפרש חלומות בגישה יונגיאנית, נשתמש בקלפים פסיכולוגיים השלכתיים, במיינדפולנס, כלים לעבודה דרך הרגש, טכניקות מתחום האימון ועוד.

השימוש בכלים השונים תלוי במה שיעלה בכל מפגש, כל מפגש בפני עצמו יכול להיות שונה מאוד מהקודם בפורמט שלו ובחוויה ממנו, לכן זהו גם סוג של הרפתקה לתוך עצמך.

מה יכול לקרות ? למה לצפות?

התהליך עצמו הוא מעין "מסע הגיבור" שלך, זהו תהליך מעצים וחוויתי, קרוב לוודאי שתוך כדי התהליך נגלה חלקים בך שלא הכרת/ שכחת מקיומם בתוכך, יכולות, מאוויים, תובנות ועוד. הכוונה היא שבעקבות התהליך ליבך יתמלא בכוחות עצמו בזכותך, ללא תלות באחרים. הראייה העצמית שלך את עצמך תשתנה לטובה והתחושה שלך תהיה יותר חזקה ושלמה עם מי שהינך. פעמים רבות השינוי הזה משפיע לטובה גם בתחומים נוספים בחייך.

איך זה מרגיש בסוף?

התחושה תהיה שעברת תהליך של שינוי, לפעמים התחושה היא של לידה מחדש, של לראות את עצמך באור אחר, להכיר את עצמך לעומק, לקבל חלקים בך שלא ידעת שקיימים בתוכך.

פעמים רבות אני שומעת במפגש המסכם שזו הייתה חוויה שהיא מתנה לחיים, מעבר של שינוי משמעותי ומהותי. אמירות כמו " מזמן לא חשתי כך, כאילו המוח שלי עשה RESET", "אני לא אותו אדם שהייתי לפני שהגעתי אלייך", "התהליך הזה אפשר לי למצוא את עצמי מחדש", "אני מתקשה להאמין כמה בקלות שיחררתי את המועקה של הפרידה", "רק כשסיימתי את ה'מסע' שלי אצלך הבנתי כמה הוא היה נחוץ לי", "למדתי אצלך המון על עצמי ובעיקר על מה מתאים לי ומה לא", "מצאתי אצלך מקום מקצועי וחם להתמודד עם הדברים שעברתי בתקופה הכי קשה בחיי" ועוד.

קצת פרטים טכניים –

משך הפגישה –בין 50 דקות לשעה.

תדירות – אחת לשבוע.

עדיפות ליום ושעה ספציפיים אם מתאפשר.

השקעתך400 ש"ח למפגש.

איפה- בעמק חפר (איזור השרון, כ 5 דקות מצומת בית ליד) חניה בשפע וחינם.

           מפגשי סקייפ / זום 

אפשר  ביחד, דברו איתי – לשאלות וקביעת מפגש שלחו הודעה בווטסאפ  054-5475913

 


דילוג לתוכן