למלא את הרחם

למלא את הרחם- ריפוי סביב קשיי פיריון

את רוצה כל כך להרות ולראות את עצמך אמא, את מרגישה שזה כל כך לא הוגן שזה קורה לך ושואלת את עצמך שוב ושוב איך זה שדבר כל כך טבעי הופך למשהו מסובך.

את לא מבינה מה השתבש, מחפשת בקדחתנות באינטרנט חומר בנושא, כולם מסביבך פתאום בהריון וזה רק מדגיש את המצב שלך. אולי את חשה בושה, כעס, אכזבה, דיכדוך, חוסר אונים ורגשות קשים אחרים.

יכול להיות שכבר איבדת את האמון ביכולת שלך להכנס להריון, את מפקפקת אם אי פעם תצליחי ויחד עם זאת את כל כך רוצה בזה.

נשים רבות חוות את הקושי הזה (אני בעצמי חוויתי זאת על בשרי) אין סיבה לעבור את זה לבד, גם אם יש לך מערכת תומכת של בן זוגך, משפחה וחברים.

ליווי מקצועי חשוב לעיבוד הרגשות שלך ולהגברת הסיכוי להצליח למלא את הרחם שלך בחיים.

איך אני יכולה לעזור?

לתהליך אצלי יש מספר מטרות עליהם נעבוד במקביל בצורה ספיראלית, כשהמטרה העליונה היא להצליח להקלט להריון ולהגשים את החלום שלך להפוך לאמא:

  1. לקבל את המצב של קשיי הפריון – עיבוד של הרגשות הקשים שעולים בך בשל המצב.
  2. לחשוף חסמים רגשיים לא מודעים (כמו- חוסר אמון ביכולת שלך להקלט להריון, כעס על הרחם שלך או אחר)
  3. ליווי תהליכי הפריון תוך כדי שילוב שיטות להגדלת הסיכויים שלך להרות.

מה יקרה בפגישות?

בתהליך של מפגשים אישיים נבדוק ביחד תחילה מה מעורר בך הקושי להרות (רגשות כמו אכזבה, כעס, עצב, מחשבות כמו "מה לא בסדר אצלי" או "למה זה מגיע לי"). נעבוד על קבלת המצב שיאפשר לך להשתחרר מרגשות ומחשבות שליליים כאלה. נחשוף גורמים רגשיים לא מודעים חוסמים כמו אמונות מגבילות, פחדים, מחשבות שליליות ועוד. במהלך המפגשים נשלב תהליכים מבוססי דמיון מודרך בהתאמה אישית לך ולשלב בו את נמצאת בתהליך הפריון (לדוגמא- לקראת ואחרי תהליך הזרעה, במהלך תהליכי   IVF /ICSI – שאיבה, החזרה וכדו'), כל זאת על מנת להגדיל ולשפר את הסיכויים להצלחת התהליך וקליטת ההריון.

במהלך המפגשים נעבוד על חלקים מודעים ולא מודעים לסירוגין, בחלק מהמפגשים אהיה המגדלור שמאיר חלקים חשוכים ומסמן את חוף המבטחים שלך ובחלק מהם אהיה שותפה למסע, בהתאמה למה שיעלה בכל פגישה.

כל מפגש יתבסס על שיחות תוך שילוב טכניקות מתחומים שונים.

נשלב תהליכים מתחום הפסיכותרפיה האינטגרטיבית, לעיתים נשתמש בטכניקות מבוססות NLP ודמיון מודרך. נפרש חלומות בגישה יונגיאנית, לפעמים נעזר בקלפים פסיכולוגיים השלכתיים, בטכניקות מבוססות CBT, טכניקות מתחום האימון ועוד.

ההתאמה תעשה גם תוך התחשבות בתהליך הרפואי הספציפי המקביל שאת עוברת (לדוגמא- שילוב של דמיון מודרך מותאם עבורך לקראת הזרעה או שאיבה, ההדמייה תהייה ספציפית עבורך בעקבות כל מה שיעלה בהקשר הזה בשיחה בתחילת המפגש).

מה יכול לקרות בסוף? למה לצפות?

התהליך עצמו הוא מעין "מסע הגיבורה" שלך. זהו תהליך מעצים וחוויתי, קרוב לוודאי שתוך כדי התהליך את תגלי חלקים בעצמך שלא הכרת קודם או שכחת מקיומם בתוכך, כמו- יכולות, כשרונות, תשוקות, תובנות ועוד. המטרה העיקרית היא כמובן שבעקבות המסע הזה, לצד תהליך מקביל של התפתחות אישית, תצליחי להרות ולהגשים את חלומך להיות אמא.

איך תרגישי בסוף?

התחושה תהיה שעברת תהליך של שינוי, של לראות את עצמך באור אחר, את תכירי את עצמך לעומק, תקבלי חלקים שלא ידעת שקיימים בתוכך.

בתקווה שבסופו של התהליך תהרי ותזכי להיות אמא, תרגישי כמובן שמחה גדולה והגשמת חלום.

נשים שעברו את התהליך הזה אצלי אומרות לי שהן קיבלו מתנה כפולה- הגשמת החלום להיות אמא והתפתחות אישית שהשפיעה על שיפור כל תחומי החיים שלהם.

קצת פרטים טכניים

משך הפגישה –בין 50 דקות לשעה.

תדירות – אחת לשבוע.

עדיפות ליום ושעה ספציפיים אם מתאפשר.

השקעתך400 ש"ח למפגש.

איפה- בעמק חפר (איזור השרון, כ 5 דקות מצומת בית ליד) חניה בשפע וחינם.

           מפגשי סקייפ / זום 

אפשר  ביחד, דברו איתי – לשאלות וקביעת מפגש שלחו הודעה בווטסאפ  054-5475913

לקריאת סיפור מהקליניקה  – "סוף סוף אני בהריון ובדרך להיות אמא"


דילוג לתוכן